“A teacher affects eternity; he can never tell where his influence stops.” – Henry Brooks Adams
Rad Katedre za fiziku u obrazovanju usmjeren je na inicijalno obrazovanje budućih nastavnika i profesora fizike, kao i na istraživanje obrazovanja iz fizike, općenito. Katedra trenutno broji dva člana, od čega je jedan član u zvanju redovnog profesora, a drugi član u zvanju višeg asistenta.
Naučno-istraživački rad Katedre za fiziku u obrazovanju je u posljednjih deset godina u značajnom usponu. U pomenutom periodu članovi Katedre su se primarno bavili istraživanjem učenja i podučavanja talasne optike, te mogućnostima primjene Rasch modeliranja kod izrade instrumenata za mjerenje učeničkih postignuća iz fizike.
Ove istraživačke aktivnosti rezultirale su značajnim brojem radova u prestižnim svjetskim časopisima koji publiciraju istraživanja iz oblasti fizike u obrazovanju.
Pri tome je ostvarena suradnja sa brojnim grupama za istraživanje fizike u obrazovanju, od Sjedinjenih Američkih Država (Miami University), preko SR Njemačke (IPN Kiel), do R Slovenije (Univerzitet u Mariboru), R Hrvatske (Sveučilišta u Zagrebu, Rijeci i Splitu), R Srbije (Univerzitet u Nišu), Sjeverne Makedonije (Univerzitet Sv. Ćiril i Metodije u Skoplju) i Kazahstana (Suleyman Demirel University).
Članovi Katedre također daju značajan doprinos unapređenju kvaliteta odgoja i obrazovanja u Bosni i Hercegovini. Naročito vrijedi istaknuti doprinos u izradi strategije odgoja i obrazovanja za Kanton Sarajevo, izradi zajedničke jezgre nastavnih programa za predmet Fizika, te doprinos kurikularnoj reformi u Kantonu Sarajevo. Osim toga, Katedra daje i značajan doprinos u procesima profesionalnog usavršavanja nastavnika i profesora fizike.
“If you find science boring, you're learning it from a wrong teacher.” – Richard P. Feynman